Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със сходимост на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със сходимост на 166

    Смених си 2 долни носача с Moog аз и доволен, предоволен викам си ще и мина една сходимост да е всичко ток.
    1-во ходене, мина си колата сходимост, в базата данни задните колелета са събрани общо 6мм, а моите са отворени 2мм ?! Хм?! Нищо, странно ми стана, човекът си я направи по база, тръгвам аз - не мога да я вкарам в пътя, задницата се чуди на къде да тръгне ..
    2-ро ходене - закачаме я, по предната разпечатка е 6мм затворена(както си е по база), а сега показва 10мм затворена?! Коригира я човека на 6мм отново - що така се получи не знам, както и да е .. Колата пак не е както си беше, пооправи се, но все така си сее. Та ме съмнява изобщо на тази база данни колко може да и се вярва, някой правил ли е скоро и помни ли колко трябва да е събрана/отворена задницата, или евентуално да има такава информация отнякъде.. :/ Че ще ходя следобяд 3-ти път и не ми се ще да ходя 4-ти. А и майстора така го усещам някак си, че му е достатъчно..

    пп намерих ги в Аутодата - задницата 5,5мм затворена (общо), може да се трие.
    Last edited by code; d.m.y г., 11:12.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

  • #2
    Първо ако задницата е затворена равномерно от двете страни по 3 мм (общо 6) не би трябвало да ти бяга.

    Затварянето на задницата е с цел точно да не бяга в страни а да се стреми да държи права линия чрез умишлено създаване на срещуположни сили към центъра на колата. Ако не са настроени еднакво (ляво и дясно) никога няма да се оправи.

    Според мен 6 мм. са много (въпреки, че го дават така по база данни). Можеш да пробваш варианти от 3 до 5 мм стига и на двете колела да има еднакви стойности.

    За предницата най-добре 0 мм. за спортно усещане или -1/1.5 мм. общо.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Имам разпечатка от стенд на моята, тя върви перфектно.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Имам луфт в окачването на задно ляво, това е целия филм. Закачихме я - пак излязла от стойности, мръднахме колелото на ръка малко по-мъжката - влезе в ст-сти нещата са ясни
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Пусни Е-learn > search и в полето "code" напиши: 4450A

          Ще ти излязат данни за сходимостта.

          Гледам, че има 2 разновидности за шасита
          (no. 22265 и no. 22266)

          преден мост:


          за 22265:

          отворена на 4 +/- 1 mm.


          за 22266:

          отворена на 2 +/- 1 mm.



          заден мост:

          за 22265:


          затворена на 5,5 +/- 1 mm.



          за 22266:


          затворена на 3 +/- 1 mm.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Имам луфт в окачването на задно ляво, това е целия филм. Закачихме я - пак излязла от стойности, мръднахме колелото на ръка малко по-мъжката - влезе в ст-сти нещата са ясни
            Ок. Не я затваряй чак толкова много обаче отзад
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Колеги, това за предния мост, че трябва да е отворен ми се струва странно. Според вас грешка в документацията ли е или си е така?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Не е странно. Напълно логично е. Помисли какво се случва с предните колелета при ускорение
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Не е странно. Напълно логично е. Помисли какво се случва с предните колелета при ускорение
                  Да, прав си - дърпат напред и тенденцията е да се затварят.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    На всички коли двигателните колела са леко отворени. Вижте например баварките, някой са като куртизанки отзад.

                    Comment


                    • #11
                      Повечето коли с предно са така...
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Хаха няма такъв случай. Леко мърдат втулките на шенкела ама нямат луфт, в смисъл гумата просто отдава. Цялата драма е, по незнайно каква причина лявата гума опира в носача (225/50/17) и по-точно в стойката на жилото за ръчната. Съответно при всяко олекване при неравност отваря и колата като стъпи се помайва, аз поне така си го обяснявам. Пооправих жилото и ми се струва ок. Все таки ще и хвърля тия дни едни амортисьори и пружини отзад, че малко приклекнала с годините, гледам им паднали цените - пружини с амортисьори нови под 300лв всичко
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          Click image for larger version

Name:	code.jpg
Views:	1
Size:	96.2 Килобайта
ID:	2330721


                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          .... пружини с амортисьори нови под 300лв всичко
                          де туй?
                          Last edited by Linkestis; d.m.y г., 14:49.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            Честно казано тия градуси понятие си нямам колко мм са. иначе гледам, че 166 няма със странични наклони като хората, всички са разкекерчени и моята и тя.
                            Attached Files
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              Множко си отворил предницата. Отзад поне е ок За наклоните има значение и износването на гумите в частност.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X